دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1397 - 15:13
حضور متفاوت در جشن چهلم؛/22

کاظمی: پیروی از ولایت‌فقیه مهم‌ترین راهکار حفظ انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان گفت: مردم در راهپیمایی امسال آهنگ دانستن و توانستن را سروده و چهلمین سالگرد انقلاب را به کوری چشم دشمنان جشن گرفتند.
کد خبر : 359832
قوچان.jpg

غلامرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قوچان اظهار کرد: مردم در راهپیمایی امسال آهنگ دانستن و توانستن را سروده و چهلمین سالگرد انقلاب را به کوری چشم دشمنان جشن گرفتند و در آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی باید گفت یکی از راهکارهای مهم حفظ انقلاب اسلامی پیروی از ولایت‌فقیه در سایه وحدت است.


وی تأکید کرد: معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از همان ابتدا وحدت را رمز پیروزی عنوان می‌کردند که این وحدت در سایه رهبری و ولایت‌فقیه میسر می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان یادآور شد: وقتی از دستاوردهای انقلاب اسلامی صحبت می‌شود باید تحریم‌ها، هشت سال دفاع مقدس، شرارت‌ها و میلیاردها میلیارد هزینه برای سرنگونی انقلاب و ایجاد نارضایتی در میان مردم را در نظر گرفت و بعد دستاوردها را بیان کرد.


وی با تأکید بر اینکه امروز در حوزه ورزش، علم و فناوری و امنیت جزء کشورهای اول تا دهم جهان قرار داریم، تصریح کرد: در بحث نانو، انرژی هسته‌ای و ... بالندگی انقلاب مشاهده می‌شود.


کاظمی ادامه داد: کشوری که از همه‌ جا مورد هجوم قرار گرفته امروز به دغدغه‌ای برای محافل استعماری و استکباری تبدیل‌ شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچاناظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با شعور و شعفی وصف‌ناپذیر بود و مسئولان باید قدر این مردم را دانسته و برای اعتلای این انقلاب قدم بردارند.


به گزارش آنا، مراسم راهپیمایی چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور، صبح امروز در قوچان برگزار شد و دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان نیز در کنار اقشار مختلف مردم بار دیگر وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند. مردم قوچان مراسم راهپیمایی را از ابتدای خیابان شهید روشنی به سمت میدان ولی‌عصر(عج) آغاز کردند و یک‌صدا شعار «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «در بهار آزادی جای شهدا خالی» سر دادند.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته